31 Mayıs 2011 Salı

Roaccutane sivilce ilacı

Sivilce derdi bir çoğumuzun başına gelmiştir. Ergenlik döneminde bize musallat olan kırmızı şeyler gerçekten çok rahatsız edici olabiliyor. Ergenlik döneminde bende oluşmaya başlayan sivilceler senelerce gitmedi.Gerçekten psikolojik olarak çok büyük etkilemişti beni.Sonra doktorlara gitmeye başladım.Kullanmadığım krem bitkisel ilaçlar kalmadı. Ama sonuç hüsran. Hiç bir işe yaramadılar..
http://www.bitkimarket.org/wp-content/uploads/2010/07/AKNE-VE-S%C4%B0V%C4%B0LCE-NED%C4%B0R.jpg

Seneler geçti ve kurtulamadım. Git gide kendime olan güvenimi azaltıyordu bu sivilceler.Sonra bir gün doktora gidip artık bıktığımı ve bana krem felan vermeyin diye söyledim. Doktorda bana Roaccutane'ı önerdi. Nasıl bir ilaç dedim ve anlattı. Yan etkileri ağır bir ilaç ve her ay kan tahlili ile kullanabilirsin tabi ailenin imzasıyla diyede ekledi..Tamam dedim ve kullanmaya başladım ilacı.İnternetdede araştırdığınız ilacın yan etkileri sizi çok korkutucaktır.Çünkü inanın ilk hapımı nasıl bir korkuyla içtiğimi bana sorun. Sonra ilk ay, ayakkabımı bağladığımda tekrar ayağa kalkamıyordum ve annemin ya da yakınımdaki başka birinin yardımcı olmasını istiyordum. Beli öyle bir etkiliyor ki ilaç hiç bir şekilde eğildiğiniz de o sancıyla kalkamıyorsunuz.. Ama bu sadece 1 ay sürüyor korkulcak hiç bir şey yok aslında. İlk ay bir kaç aksilik oluyor tabi.. Öncelerde dudaklarda sıkıntı olmuyor. Ama sivilceler azalmak yerine git gide artıyor ve belkide belli olmayan sivilceleriniz öyle bir kızarıyorki dışarıya çıkasınız gelmiyor. Bunun için roaccutane yanında doktor kremler versede ne fayda. Sabah kalktğnzda kızarmış bir yüzle karşılaşıyorsunuz. Bazen sinir krizleri geçirdiğim oldu. Ama sabrettim... Ve ilk aylar geçti. Dudaklarım aşırı derecede çatlamaya başladı. Bepanthen kremiyle bunu halletmeye çalıştım. Çok aşırı bir şekilde çatlıyor ve surat iyice kırmızılaşıyor.. Vee 5.ayıma giriyorum bugün.. Suratım nasılmı ? Bembeyaz... Bırakın sivilceyi nerdeyse hiç bir leke dahi yok diyebilirim. İlaç bittiğinde diğer ayın kan tahlili için felan filan derken 1 hafta ilaca ara vermiş oluyorum. Bu ilacın en büyük etkisi bırakıldıktan sonra gözüküyor.Dudaklar hemen düzelik surattaki kırmızılıklar hemen sönüyor. Ve öyle bir güzel cildiniz oluyor ki gerçekten şaşırıyorsunuz. Sivilceye en etkili ilaç olarak zaten kanıtlanmışlığı var ama yan etkilerinden korkanlar için bu ilaci tavsiye ediyorum. Tabi ki bunu doktor kontrolunde alıp o şekilde kullanın yoksa çok tehlikeli olabilir. Ama bence sivilce sorununuz varsa ve gerçekten geçmiyorsa kremlerle felan vakit kaybetmeyin. Sadece 6 ayınızı vericeksiniz ve biraz sabrediceksiniz sonradan gerçekten baby face olucaksınız. Bu ilaçta sivilcelerin geçmeme ihtimali yok. Derin derin izleriniz varsa dahi onları bile geçiriyor. Tabi öyle ciltlere süre biraz daha artıyor. Herşeyin başı sabır ama kesinlikle doktor kontrolunde bunu tavsiye ediyorum bu sorunu olanlara. Şuanda benim sivilcelerim yok senelerce rahatsız eden sivilceler gitti ve yüzüm prüzsüz gerçekten mutluyum. Sizlere fasulya sağlık bilgileri olarak bunu tavsiye ediyorum. Yan etkilerinden korkmayın çok abartılıyor ama sadece ilk aylar zorluk çektiriyor okadar.. Geçmiş olsun okuduğunuz için teşekkürler..

0 yorum:

Yorum Gönder